OM KIM & KUNDEN

Kim & Kunden ApS ejes og drives af mig, Kim Sneum Madsen. Jeg tilbyder coaching og mentoring i kundeservice for virksomheder. Mit mål er at sætte kunden forrest og at få den tilgang forankret i din virksomhed.

FORMÅL, MISSION OG VISION

Jeg ønsker at skabe en bevægelse, som sætter kunden forrest. Som gør kundeservice sjov, personlig, proaktiv og med kunder, der af egen drift anbefaler din virksomhed. Inden udgangen af 2025 er der etableret et forum med mere end 500 aktive deltagere.

DRIVKRAFTEN

Det, der driver mig, er udvikling af mennesker og organisationer. At se forandringer i mennesker og virksomheder. Fokus på formål. Der er en højere mening med en virksomhed end at tjene penge. Proces såvel som målopnåelse er vigtig.

VÆRDIER

  • Åbenhed
  • Sjov
  • Tillid
  • Inklusion
  • Rødvin

PERSONLIGE KARAKTERTRÆK

  • Forstå din omgivelser/opgaver før du gør dig selv forstået (Coveys femte vane). Heraf følger at inklusion er vigtig. Inklusion af medarbejdere, kunder og leverandører sikrer et langtidsholdbart resultat.
  • Alting starter og slutter med formålet. Kan vi ikke forklare formålet med en given opgave, så er det enten fordi vi ikke har gjort hjemmearbejdet godt nok, eller det er fordi vi IKKE skal arbejde med den pågældende opgave.
  • Det skal være sjovt. Det er et mål i sig selv, at det sjovt. Vi skal have det sjovt når vi arbejder, og ikke kun når vi har arbejdet hårdt.